02 August 2004

Mengantukkkkk..........


Perjalanan ke KLIA seperti terlalu cepat! Bila pemandu sudah tahu jalan yang nak di tuju, aku langsung terlelap. Maklum, sudah lebih 30 jam mata tidak terlelap. Hehehehehe......

Bermula dengan Sabtu pagi. Hantar isteri ke stesen LRT Sg Besi. Anak-anak aku bawa berjalan-jalan ke Putrajaya. Ambil kesempatan anak-anak aku langsung ke San Francisco Coffee. Spageti Bolognese dan Black Forest Cake. Aku cukup hanya dengan Latte. Hampir Asar baru isteriku menelefon dan segera dari Putrajaya ke stesen LRT Sg Besi. Sesekali aku lepaskan isteriku berjalan dengan adik-adiknya. Shopping sakan di KL! Aku bukan orang jenis shopping..... lalu menolak untuk "jalan-jalan beli barang!"

Malam, ada perlawanan badminton. Selesai hingga lewat malam. Bersambung meeting tidak rasmi Belia 4B dan projek. Aku meninggalkan amanat sementara seminggu aku bakal tidak ada di situ. Selesai lewat jam 3 pagi. Pulang ke rumah, di tahan pasukan peronda perumahan dan bincang keselamatan dsb hingga 4:30 pagi. Sampai rumah dah terlalu lewat untuk tidur. Jam 6 perlu ke Port Kelang, jemputan Bank Rakyat untuk pertandingan memancing. Jam 6 petang perlu bergegas untuk ke KLIA bagi menghadiri konference di Langkawi!

Justifikasi untuk aku punya 28 jam sehari!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home